NUOSTATOSE NAUDOJAMŲ TERMINŲ APIBRĖŽIMAS
- Internetinė parduotuvė, toliau Taisyklėse vadinama „Parduotuvė“ arba „svetainė“ arba „svetainė“ – svetainė, prieinama www.braškiųdaigai.lt ir kitose „TOP-PLANT“ įmonės svetainėse, per kurias Klientas gali pirkti prekes iš pardavėjo. .
- Pardavėjas – „TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, adresas: ul. F. Krygiera 1, 71-001 Ščecinas, Lenkija, REGON 220815312, NIP 5850203086, ES PVM PL5850203086, kontaktinis telefono numeris (+48) 666 816 085, pranešimą galima išsiųsti per kontaktų formą skirtuke „Kontaktas“
- Klientas – fizinis asmuo, kuriam yra ne mažiau kaip 13 metų, o jei šiam asmeniui nėra 18 metų, norint užsiregistruoti parduotuvėje ir sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį, reikalingas jo teisėto atstovo sutikimas, nebent jis turi visas galimybes teisiniams sandoriams, taip pat juridinis asmuo ar organizacinis vienetas, kuris nėra juridinis asmuo, kurio konkrečios nuostatos suteikia teisnumą ir kuris pateikia ar ketina pateikti užsakymą ar naudojasi kitomis internetinės parduotuvės paslaugomis (įskaitant vartotoją, kaip apibrėžta Įstatymo 221 straipsnyje). 1964 m. Balandžio 23 d. Civilinis kodeksas, t. Y. 2014 m. Teisės leidinio 121 punktas su pakeitimais).
- Šalis / Šalys – per Parduotuvę sudarytos pardavimo sutarties šalys, ty Prekes įsigyjantis Klientas ir Pardavėjas.
- Pardavimo sutartis – parduotuvėje siūlomų prekių pardavimo sutartis, sudaryta parduotuvei priėmus Kliento užsakymą.
- Prekės – Parduotuvėje esantys kilnojamieji daiktai, kuriems taikoma pardavimo sutartis.
- Kaina – Parduotuvės tinklalapyje rodomų Prekių kaina nurodoma Lenkijos zlotais, įskaitant prekių ir paslaugų mokestį (PVM).
- Registracijos forma – parduotuvės interneto svetainėje prieinama paslauga, per kurią Klientas, pateikdamas savo asmens duomenis, sukuria vartotojo abonementą, kuriuo naudodamasis jis gali nusipirkti Prekes parduotuvėje ir patikrinti mokėjimo ir užsakymo būseną.
- Užsakymo forma – parduotuvės tinklalapyje prieinama paslauga, kuria naudodamasis Klientas gali nusipirkti Prekes parduotuvėje.
- Sutarties įvykdymo vieta – per Parduotuvę įsigytų Prekių pristatymo vieta yra Lenkijos Respublikos teritorija, išimties tvarka – kita šalis, iš anksto susitarus su Pardavėju.
- Nuostatai – šie internetinės parduotuvės nuostatai, nurodantys tarp šalių sudarytų pardavimo sutarčių taisykles, naudojant nuotolinio ryšio priemones, ir klientų naudojimosi parduotuve taisykles.
- Aktas – atitinkamai Civilinio kodekso nuostatos 1964 m. Balandžio 23 d. (2016 m. Įstatymų leidinio 380 straipsnis su pakeitimais), 2014 m. Gegužės 30 d. Įstatymu dėl vartotojų teisių (2014 m. Įstatymų leidinio 827 straipsnis su pakeitimais) ) ir 1997 m. rugpjūčio 29 d. Aktas dėl asmens duomenų apsaugos (2016 m. Įstatymų leidinys, 922 straipsnis) ir 2004 m. liepos 16 d. Telekomunikacijų įstatymas (2016 m. įstatymų leidinys, 1489 punktas).
- Vartotojas – vartotojas yra fizinis asmuo, atliekantis teisėtą sandorį su verslininku, tiesiogiai nesusijusiu su jo verslu ar profesine veikla (Civilinio kodekso 221 str.).
- Nuotolinė sutartis – sutartis, sudaryta su vartotoju kaip organizuotos nuotolinės prekybos sutarčių sudarymo sistemos dalis, tuo pačiu metu nesant šalių fizinio dalyvavimo, iki sutarties sudarymo imtinai naudojant vieną ar daugiau nuotolinio ryšio priemonių (imtinai) (Vartotojų teisių įstatymo 2 straipsnis). ).
- Sutartis, sudaryta ne verslo patalpose – sutartis su vartotoju:
- tuo pačiu metu fiziškai dalyvaujant šalims vietoje, kuri nėra konkretaus verslininko verslo patalpa,
- priėmus vartotojo pateiktą pasiūlymą a punkte nurodytomis aplinkybėmis. ir
- konkretaus verslininko verslo patalpose arba nuotolinio ryšio priemonėmis iškart po to, kai užmezgamas individualus ir asmeninis ryšys su vartotoju kitoje vietoje nei konkretaus verslininko verslo patalpos, tuo pačiu metu fiziškai dalyvaujant šalims,
- verslininko organizuojamos kelionės metu, kurio tikslas ar poveikis yra skatinti ar sudaryti sutartis su vartotojais; (Vartotojų teisių įstatymo 2 straipsnis).
1.ATSILIEPIMAI INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE
1.1. Internetinės Parduotuvės Klientas turi galimybę savanoriškai ir nemokamai parašyti atsiliepimą apie internetinėje Parduotuvėje įsigytus pirkinius. Atsiliepimas – tai gali būti ir Internetinėje Parduotuvėje įsigytos prekės įvertinimas arba nuotrauka.
1.2. 1.2.Po apsipirkimo Internetinėje Parduotuvėje, Pardavėjas pateikia reikiamus duomenis, kad būtų galima sukurti pakvietimą apklausos procesą tvarkančiai įmonei. Apklausų išsiuntimą ir atsiliepimų rinkimą per formas procesą pilnai valdo TrustMate SA, įsikūrusi adresu Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA išsiunčia klientui el. laišką, kuriame prašoma pateikti atsiliepimą, kartu su nuoroda į internetinę formą, leidžiančią ją pateikti. Internetinė forma suteikia galimybę atsakyti į Pardavėjo klausimus dėl apsipirkimo, jo įvertinimo, palikti asmeninį atsiliepimo aprašymą, pridėti įsigytos prekės nuotrauką. Jei po pirmojo kvietimo nepateiks atsiliepimo, TrustMate gali pakartotinai išsiųsti kvietimą.
1.3. Atsiliepimą gali palikti tik pirkėjas, apsipirkęs Pardavėjo Internetinėje Parduotuvėje.
1.4. Kliento parašyti atsiliepimai, yra paskelbiami Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje ir TrustMate.io vizitinėje kortelėje.
1.5. Klientas negali palitki ir panaudoti atsiliepimo neteisėtiems veiksmams, ypač dėl nesąžiningos konkurencijos veiksmų prieš Pardavėją, arba atlikti veiksmų, kurie pažeidžia asmeninius interesus, nuosavybės teises, intelektines teises ar bet kokias kitas Pardavėjo ar trečiųjų asmenų teises.
1.6. Atsiliepimas gali būti pateiktas tik Pardavėjo Internetinėje Parduotuvėje faktiškai įsigytoms prekėms. Draudžiama sudaryti fiktyvias / fiktyvias pardavimo sutartis siekiant palikti atsiliepimą. Nei Pardavėjas, nei jo darbuotojai negali būti atsiliepimų autoriais, nepaisant darbinės padėties.
1.7. Pateiktą atsliepimą jo autorius gali bet kada pašalinti.
BENDROSIOS NUOSTATOS
- Internetinei parduotuvei www.braškiųdaigai.lt vadovauja Pardavėjas, per kurį internetu parduodamos į jo pasiūlymą įtrauktos Prekės.
- Tinklalapyje pateikta informacija apie Prekes ir jų kainas yra susijusi tik su www.braškiųdaigai.lt internetine parduotuve.
- Parduotuvė dirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Dėl šios priežasties gali atsitikti taip, kad Kliento užsakytos Prekės tą dieną jau buvo parduotos. Parduotuvė informuoja apie situaciją ir susisiekia su Klientu dėl dalinio užsakymo įvykdymo ar jo atšaukimo Kliento prašymu.
- Naudojimosi parduotuvės paslaugomis sąlyga yra perskaityti ir priimti šiuos Nuostatus. Pateikdamas užsakymą, klientas sutinka su Nuostatų turiniu.
- Klientas privalo laikytis visų Nuostatų nuostatų.
- Taisyklės apibrėžia pagrindines prekių pirkimo – pardavimo sutarčių sudarymo tarp pardavėjo ir kliento, naudojant nuotolinio ryšio priemones, taisykles ir kliento bei pardavėjo teises ir pareigas.
- Su Taisyklėmis galima nemokamai susipažinti Parduotuvės svetainėje ir jos skirtos visiems Parduotuvės klientams.
- Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu, nenurodydamas priežasties, pakeisti šias Taisykles. Klientas yra atsakingas už susipažinimą su įvestais pakeitimais. Naudojimasis Parduotuve paskelbus pakeistus Taisykles yra tolygus Kliento sutikimui dėl šių pakeitimų.
- Klientai gali pirkti Prekes parduotuvėje, neatsižvelgdami į tai, ar jie užsiregistravo naudodamiesi ir užpildydami Registracijos formą bei sukurdami profilį.
Pagrindinė veiksmingos užsakymo pateikimo sąlyga yra ta, kad Klientas pateikia tikslius ir tikrus adreso duomenis, nurodytus Registracijos formoje, taip pat nurodo telefono numerį ar elektroninio pašto adresą, kuriuo bus galima susisiekti su Klientu iš Parduotuvės svetainės.
- Parduotuvė pasilieka teisę padaryti klaidas Internetinės parduotuvės svetainėje dėl techninių priežasčių, taip pat dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo, ir teisę atsisakyti arba apriboti bet kokių Prekių pardavimą Klientui, nenurodant priežasčių.
- 2
PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMO IR UŽSAKYMŲ PATEIKIMO SĄLYGOS
- Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas tarp Kliento ir Pardavėjo įvyksta Klientui pateikus užsakymą per Parduotuvės tinklalapyje www.braškiųdaigai.lt esančią Užsakymo formą, taip pat telefonu.
- Užsakymas bus apdorotas su sąlyga, kad Produktą bus galima įsigyti Parduotuvės sandėlyje. Jei kai kurių prekių, kurioms taikomas užsakymas, nėra, Klientas telefonu ar elektroniniu paštu informuojamas apie užsakymo būseną ir nusprendžia dėl jo įgyvendinimo būdo (dalinis įgyvendinimas, laukimo laiko pratęsimas, viso užsakymo atšaukimas).
- Prieš išsiųsdamas užsakymą, jo pateikimo etape Klientas turi galimybę patikrinti ir galbūt modifikuoti visus duomenis (pvz., Kliento duomenis, mokėjimo būdus, taip pat užsakymo asortimentą ir kiekį).
- Parduotuvėje siūlomų Prekių pardavimo sutartis sudaroma po to, kai parduotuvė priima Kliento užsakymą naudodama Užsakymo formą, galiojantis užsakymas, o tai reiškia, kad sutartis įsigalioja tuo momentu.
- Visa Parduotuvės svetainėje esanti informacija, susijusi su Prekėmis, įskaitant kainas, nėra pasiūlymas, kaip apibrėžta 1 str. Civilinio kodekso 66 str., Tačiau kvietimas sudaryti sutartį, vadovaujantis CPK 66 str. Civilinio kodekso 71 str.
- Parduotuvė www.braškiųdaigai.lt parduoda prekes internetu visą parą, visomis savaitės dienomis, o penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis pateikti užsakymai bus apdorojami ne anksčiau kaip kitą darbo dieną.
3 dalis
SUTARTIES PATVIRTINIMAS
- Pateikusi užsakymą, Parduotuvė nedelsdama patvirtina jo gavimą ir tuo pačiu priima užsakymą vykdyti. Užsakymo gavimo patvirtinimas ir jo priėmimas įvykdomas, išsiunčiant Klientui elektroninį laišką Kliento elektroninio pašto adresu, nurodytu užsakymo metu. Elektroniniame laiške yra Pardavėjo pareiškimai apie užsakymo gavimą ir jo priėmimą vykdyti, taip pat patvirtinimas apie pirkimo-pardavimo sutarties sudarymą. Klientui gavus aukščiau nurodytą el. Laišką, Šalys sudaro pirkimo – pardavimo sutartį.
- Užsakymo patvirtinime visų pirma yra: esminiai duomenys apie Kliento pateiktą užsakymą, įskaitant Parduotuvės identifikavimo duomenis, adresą, kuriuo Klientas gali pateikti skundus, pristatymo kainą, apmokėjimo būdą ir datą, Prekių pristatymo būdą ir datą.
- Kliento užsakymas, neatsakantis į Parduotuvės paklausimą dėl pateikto užsakymo elektroniniu paštu arba neatsakantis į telefono numerį, kurį jis nurodė pateikdamas užsakymą 3 dienų laikotarpiui, bus laikomas negaliojančiu ir pašalintas iš užsakymų duomenų bazės.
- Sudarytas, užtikrintas ir sudarytas pirkimo sutarties turinys pateikiamas Klientui, pateikiant šias Taisykles parduotuvės interneto svetainėje ir išsiunčiant el. Laišką Klientui. Pardavimo sutarties turinys papildomai įrašomas ir užtikrinamas Parduotuvės IT sistemoje.
- Kliento pateikti duomenys kaip užsakymo dalis yra saugomi ir tvarkomi Parduotuvėje, vadovaujantis Asmens duomenų apsaugos įstatymu (2016 m. Teisės aktų leidinys, 922 punktas).
- Pateiktus asmens duomenis Klientas pateikia savanoriškai, o užsakymui užpildyti būtinas sutikimas, kad juos tvarkytų Parduotuvė. Klientas yra atsakingas už melagingų duomenų pateikimą.
- Asmens duomenų, būtinų užsakymo formoje ar registracijos formoje, pateikimas reiškia sutikimą, kad Pardavėjas tvarkytų Kliento asmens duomenis, kad įvykdytų pirkimo – pardavimo sutartį, taip pat teisiškai pagrįstais Duomenų administratoriaus tikslais pagal str. 23 sek. 1 taškas 5 ir sek. Asmens duomenų apsaugos įstatymo 4 str.
- Pardavėjas yra Parduotuvės klientų asmeninės duomenų bazės administratorius. Administratorius gali raštišku susitarimu pavesti kitam subjektui tvarkyti Vartotojo asmens duomenis, kad galėtų teikti Administratoriaus teikiamas paslaugas. Duomenų administratorius neperduoda klientų asmens duomenų jokiems kitiems gavėjams meno prasme. 7 asmens duomenų apsaugos įstatymo 6 punktas. Kiekvienas parduotuvėje registruotas klientas turi teisę susipažinti su jo pateikta informacija, kuri yra asmens duomenys meno prasme. 6 straipsnį ir juos taisydamas, be to, jis turi teisę kontroliuoti jo teikiamos informacijos tvarkymą, formuodamas asmens duomenis aukščiau išdėstytais principais. Įstatymas, visų pirma apimantis teisę pareikšti pagrįstą prieštaravimą dėl duomenų tvarkymo ir atšaukti sutikimą tvarkyti duomenis rinkodaros tikslais.
- Klientas gali savanoriškai sutikti gauti komercinę informaciją iš Pardavėjo jo nurodytu elektroninio pašto adresu ar telefono numeriu. Toks sutikimas taip pat apima automatinių skambučių sistemų naudojimą tiesioginės rinkodaros tikslais, kaip numatyta 2 str. 172 sek. 2004 m. Liepos 16 d. Telekomunikacijų įstatymo 1 straipsnis (2016 m. Įstatymų leidinys, 1489 straipsnis).
4
PREKIŲ KAINA
- Visos Parduotuvės svetainėje paskelbtų Prekių kainos nurodytos Lenkijos zlotais ir apima PVM. Jei Klientas yra Europos Sąjungoje registruotas PVM, Pardavėjas gali išrašyti sąskaitą faktūrą su nuliniu PVM tarifu.
- Šalia Prekių nurodyta kaina neapima informacijos apie pristatymo išlaidas, apie kurias Klientas informuojamas pagal §3 nuostatas
nuostatų 1 punktas.
- Parduotuvė pasilieka teisę keisti Prekių kainas nenurodydama jokios priežasties, vykdyti ir atšaukti reklamines kampanijas ir išpardavimus arba įvesti jų pakeitimus. Pirmiau nurodyta teisė neturi įtakos Prekių kainoms užsakymuose, pateiktuose iki kainos pakeitimo įsigaliojimo dienos, reklaminių kampanijų ar pardavimo sąlygų.
- Akcijos, nuolaidos ir kainų nuolaidos negali būti derinamos, nebent būtų susitarta kitaip arba jei reklamos taisyklėse nenurodyta kitaip.
- Ribotas kiekis Prekių yra skirtas parduoti, įskaitant reklaminius išpardavimus ir pardavimą, o užsakymas apdorojamas ta tvarka, kuria Parduotuvė gauna priimtus ir patvirtintus šių Prekių užsakymus, kol baigsis šios pardavimo formos atsargos.
- Informacija apie svetainėje pateiktą kainą yra privaloma nuo to momento, kai Klientas gauna el. Laišką, patvirtinantį, kad Parduotuvė priėmė užsakymą. Ši kaina nesikeis, neatsižvelgiant į kainų pokyčius parduotuvėje, kurie gali atsirasti atskiroms Prekėms.
5 straipsnis
PREKĖ
- Parduotuvė visą informaciją apie esmines Prekių savybes, įskaitant kainą, skelbia Parduotuvės interneto svetainėje www.braškiųdaigai.lt, šalia Prekės aprašymo.
- Jei Prekės nėra (išnaudotos ar kitaip), Parduotuvė apie ją skelbia atitinkamą informaciją Parduotuvės tinklalapyje arba produktas pašalinamas iš Parduotuvės svetainės.
- Tuo atveju, kai Parduotuvė, priėmusi Kliento užsakymą, pateikė informaciją apie Prekių neprieinamumą arba dėl kokių nors kitų priežasčių ji negalėjo įvykdyti šio užsakymo, ji turės teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties per 7 dienas nuo sutarties sudarymo dienos. Esant tokiai situacijai, jei Klientas sumokėjo už Prekes, Parduotuvė grąžins Klientui už prekes sumokėtą kainą nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Parduotuvės sutarties atsisakymo. Parduotuvė grąžins pinigus tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį pasirinko ir naudojo klientas, nebent klientas sutinka su kitu grąžinimo būdu.
- punkte nurodytu atveju. 3 Klientas taip pat turi galimybę nuspręsti pratęsti užsakymo įvykdymo laiką dėl trūkstamų prekių laukimo, pakeisti trūkstamas prekes kitomis arba atšaukti visą užsakymą.
- Parduotuvė pasilieka teisę keisti Prekes, pristatyti naujas Prekes Parduotuvės pasiūlyme. Minėtos teisės neturi įtakos jau pateiktam ir priimtam užsakymui.
- Parduotuvė numato, kad nuotraukose pateiktų ir parodytų Prekių išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo tikrovės. Pateiktos produktų nuotraukos yra tik informacinės.
6 straipsnis
PRISTATYMO DATOS IR METODAS
- Užsakymai tvarkomi nedelsiant, nuolat, išskyrus ketvirtadienius, penktadienius ir valstybines šventes. Ketvirtadieniai ir penktadieniai yra neįtraukiami į siuntimo dienas dėl parduodamų produktų pobūdžio (išsiuntus prekes penktadienį, prekės liktų vežėjo sandėlyje, o tai reikšmingai paveiktų išsiųstų produktų kokybę).
- Vežėjas yra atsakingas už savalaikį siuntų pristatymą. Parduotuvė neturi jokios įtakos ir nėra atsakinga už krovinių vėlavimą ar nepristatymą ir vežėjų patirtus nuostolius, taip pat pristatymo vėlavimus, kuriuos sukelia neteisingas ar netikslus Kliento nurodytas adresas. Kiekvieną kartą parduotuvė deda visas pastangas, kad galėtų naudotis patikimų ir patikrintų įmonių paslaugomis.
- Pažeidus siuntą, Klientas privalo surašyti skundo protokolą, kurį paprašęs gaus iš vežėjo. Tai būtina sąlyga nagrinėjant skundą dėl vežėjo kaltės. Taip pat rekomenduojama, jei įmanoma, padaryti sugadintos siuntos nuotrauką.
- Siuntos klientui siunčiamos nuo pirmadienio iki antradienio, siekiant išvengti gyvų augalų prastovų vežėjo sandėlyje (savaitgalį).
- Pristatymo klientui data iki 2 darbo dienų, išskyrus valstybines šventes ir dienas, neįtrauktas į § 6 punktą 5, nebent Prekių aprašyme ar pateikiant užsakymą Parduotuvė nurodė trumpesnį laikotarpį.
- Prekių pristatymo laikotarpis priklauso nuo Kliento pasirinkto mokėjimo būdo ir apskaičiuojamas taip:
- banko pavedimu, elektroniniu atsiskaitymu ar kreditine kortele – nuo Pardavėjo banko sąskaitos ar atsiskaitymo sąskaitos įskaitymo dienos,
- grynaisiais pristatant prekes – nuo pardavimo sutarties dienos.
- Esant asmeninio atsiėmimo galimybei: Prekių pasirengimo atsiimti klientui data – tai 1 darbo diena arba Parduotuvės nurodytas trumpesnis laikotarpis. Apie Prekių pasirengimą atsiimti parduotuvėje Klientas bus papildomai informuotas atsiųsdamas atitinkamą el. Laišką kliento elektroninio pašto adresu, nurodytu užsakymo metu, arba telefonu.
- Svarbu, kad Klientas, atsiimdamas siuntinį su Prekėmis, patikrintų jo būklę. Pažeidus pakuotę ar ją pažeidus, kurjeris turėtų dalyvauti, turėtų būti surašytas pranešimas apie žalą, kuris kartu su bet kokiu skundu turėtų būti nedelsiant išsiųstas Pardavėjui.
- Visus užsakymus Parduotuvė apdoroja tokia tvarka, kokia jie buvo gauti, kol baigsis atsargos.
- Prie kiekvienos siuntos, kurioje yra Produktas, pridedamas pirkimo įrodymas (PVM sąskaita faktūra arba fiskalinis kvitas). Jei užsakančioji šalis yra PVM mokėtoja ir nori gauti sąskaitą faktūrą, ji turėtų išsiųsti Pardavėjui aktualią informaciją apie ją, pasirinkdama formą atitinkamą variantą ir pateikdama reikiamus duomenis.
- Siuntimą ir užsakymų ruošimą dažniausiai pradedame kovo pirmą dieną (kovo 1 d.), Tačiau tai priklauso nuo oro ir pavasario atėjimo.
7 straipsnis
APMOKĖJIMO IR PRISTATYMO IŠLAIDŲ FORMOS
- Klientui gavus pasiūlymo patvirtinimą el. Paštu, parduotuvėje pradedamas užsakymų apdorojimo procesas.
- Kol Klientas nesumokės visos mokėtinos sumos už užsakytas Prekes, jos lieka Parduotuvės nuosavybe.
- Parduotuvė siūlo ir pateikia klientui šiuos mokėjimo būdus:
- Atsiskaitymas banko pavedimu
- mokėjimas grynais asmeniškai atsiimant,
- mokėjimas per „PayU“ ir „Przelewy24“, „Paypal“,
- Apmokėjimas grynaisiais vežėjo grynaisiais pristatymo metu. Parduotuvė pasilieka teisę konkrečiu atveju pakeisti konkrečią mokėjimo formą dėl techninių problemų įgyvendinant konkrečią atsiskaitymo formą.
- Jei Klientas pasirenka atsiskaitymo būdą išankstinio apmokėjimo banko pavedimu forma, apmokėjimas už užsakytas Prekes apmokestinamas iš anksto, tai reiškia, kad užsakytos Prekės siunčiamos gavus apmokėjimą. Negavęs mokėjimo į Pardavėjo banko sąskaitą per 7 dienas nuo užsakymo patvirtinimo pateikimo, užsakymas bus atšauktas. Mokėjimai banko pavedimu turėtų būti atliekami tik į Pardavėjo banko sąskaitą, t.
BANKO SGB sąskaitos numeris PL 79 9396 0007 2002 0013 8790 0001
Pervedimo pavadinime turėtų būti nurodytas užsakymo numeris, gautas patvirtinant operaciją.
- Atsiskaitymo per „PayU“ atveju apmokėjimas už Prekes apmokestinamas iš anksto, o tai reiškia, kad užsakytos Prekės siunčiamos gavus apmokėjimą. Negavęs mokėjimo į Pardavėjo banko sąskaitą per 7 dienas nuo užsakymo patvirtinimo pateikimo, užsakymas bus atšauktas.
- Prekių pristatymo išlaidas apmoka Klientas (ty mokesčiai už transportą, pristatymą ir pašto paslaugas) ir jie pridedami prie Kliento užsakymo vertės. Pristatymo kaina kiekvieną kartą nurodoma klientui prieš pateikiant užsakymą. Išlaidų suma priklauso nuo Kliento pasirinkto pristatymo būdo ir apmokėjimo būdo – pasirinkus „Grynaisiais pinigais“ variantą prie pristatymo sumos reikėtų pridėti 5,00 PLN.
- Klientas, pateikdamas užsakymą, priima Taisyklėse nurodytas pristatymo išlaidas, įskaitant atvejus, kai Klientas išreiškia valią būti saistomas pagal pirkimo – pardavimo sutartį.
- Asmeninis Prekių atsiėmimas iš Kliento yra nemokamas.
- Parduotuvė siūlo ir pateikia Klientui šiuos prekių pristatymo ar atsiėmimo būdus:
- Asmeninę kolekciją galima rasti adresu: ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Ščecinas, Lenkija.
- Kurjerio pristatymas per „Inpost“
- Kurjerio pristatymas per „Inpost“ arba DPD
8 straipsnis
TEISĖS ATŠAUKTI IŠ SUTARTIES
- Vadovaujantis 2014 m. Gegužės 30 d. Vartotojų teisių akto nuostatomis (2014 m. Įstatymų leidinio 827 punktas), per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakytų prekių gavimo, vartotojas, kaip apibrėžta atitinkamose nuostatose, turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir grąžinti Prekes nenurodydamas priežasčių ir nepatirdamas išlaidų, laikydamasis meno nuostatų. 33, art. Vartotojų teisių įstatymo 34 straipsnio 2 dalis ir 35 straipsnis. Šiame punkte nurodyta atsisakymo teisė taikoma tik pardavimams vartotojams, todėl taikoma tik pardavimo sutartims, sudarytoms nuotoliniu būdu su vartotoju pagal Civilinio kodekso nuostatos.
- Klientas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties išsiųsdamas rašytinę deklaraciją dėl pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo šiuo adresu: „TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Ščecinas, Lenkija. Klientas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, taip pat naudodamasis sutarties atsisakymo pavyzdžiu, pateiktu Vartotojų teisių įstatymo 2 priede.
- Keturiolikos dienų atsisakymo laikotarpis skaičiuojamas nuo tos dienos, kurią Klientas gavo Prekes arba kurią trečiosios šalys, išskyrus Kliento nurodytą vežėją, gavo Prekės. Užsakymo atveju, kuriame yra daugybė prekių, kurios pristatomos atskirai, partijomis ar dalimis per 14 (keturiolika) dienų nuo paskutinės prekės, partijos ar jos dalies įsigijimo dienos. Norint laikytis šio termino, užtenka išsiųsti Pardavėjui informaciją apie Kliento teisės atsisakyti sutarties naudojimąsi iki termino atsisakyti sutarties.
- Klientas yra įpareigotas, išskyrus siuntimą, nurodytą punkte 2 grąžinkite prekes į parduotuvę šiuo adresu: „TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Ščecinas, Lenkija, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Klientas atsisakė Prekių pardavimo sutarties. Norint laikytis termino, pakanka grąžinti Prekes iki termino pabaigos.
- Nutraukus nuotoliniu būdu sudarytą Prekių pardavimo sutartį, sutartis laikoma negaliojančia ir Klientui grąžinami jo atlikti mokėjimai be prekės pristatymo išlaidų (išskyrus papildomas išlaidas, atsirandančias dėl Kliento pasirinkto pristatymo būdo, išskyrus pigiausią siūlomą standartinį būdą). pardavėjo). Tai, ką pateikė Šalys, grąžinama nepakeista.
- Abipusė nauda turėtų būti kompensuota nedelsiant, ne vėliau kaip per keturiolika (14) dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas gauna vartotojo pareiškimą apie pirkimo sutarties atsisakymą. Parduotuvė grąžina kainą tuo pačiu atsiskaitymo būdu, kurį naudoja klientas, nebent klientas sutinka su kitu grąžinimo būdu.
- Parduotuvė gali sulaikyti iš Kliento gautą mokėjimą iki tol, kol bus grąžinta Produktas arba Klientas pateiks grąžinimo įrodymą, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyko pirmasis.
- Klientas yra atsakingas už Prekių vertės sumažėjimą dėl Prekių naudojimo tokiu būdu, kuris viršija tai, kas būtina nustatant Prekių pobūdį, savybes ir funkcionalumą. Parduotuvė pasilieka teisę – grąžinus tokias prekes, galimybė reikalauti atitinkamo prekių kainos sumažinimo, atsižvelgiant į tai, kad grąžinama Klientui.
- Visi klausimai, susiję su teisės atsisakyti prekių pardavimo sutarties įgyvendinimu, turėtų būti pateikti tiesiogiai adresu info@braškiųdaigai.lt.
- Kliento grąžinamos prekės turėtų būti supakuotos tinkamu būdu, užtikrinant, kad transportuojant nebūtų padaryta žala, jei įmanoma, Prekės turėtų būti supakuotos originalioje pakuotėje. Prekės turėtų būti grąžinamos su visa įranga ir priedais, taip pat dokumentais, išduotais ją parduodant, ir, jei įmanoma, su pardavimo įrodymu (fiskaliniu kvitu ar sąskaita faktūra) Pardavėjo adresu „TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Ščecinas, Lenkija.
- Tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas, ty prekių pakavimo ir grąžinimo išlaidas, susijusias su sutarties atsisakymu, visada padengia Klientas.
- Pirkėjas neturi teisės atsisakyti prekių sutarties dėl sutarčių, kurių objektas yra:
- daiktas, kuris greitai pablogėja arba kurio tinkamumo laikas yra trumpas (pvz., Gyvų augalų daigai, kuriuos reikia pasodinti iškart gavus siuntinį) (2014 m. Birželio 24 d. Įstatymų leidinio 827 straipsnis, 38 str. 4.);
- sandarioje pakuotėje pristatytą daiktą, kurio negalima atidaryti atidarius pakuotę dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
- daiktai, kurie po pristatymo dėl savo prigimties yra neatskiriamai susiję su kitais dalykais (pvz., Gyvų augalų daigai, kurie turėtų būti pasodinti iškart po pristatymo, t. Y. Neatskiriamai susiję su žeme) (birželio 24 d. Įstatymų leidinys 2014 m., 827 punktas, 38 str. 6 punktas);
- ir kitais atvejais, susijusiais su teisiniu reglamentavimu.
9 straipsnis
PREKIŲ DEFEKTAI, GARANTIJOS ATSAKOMYBĖ
- Visi parduotuvėje siūlomi produktai yra nauji, be fizinių ir teisinių defektų ir teisėtai pateikti į Lenkijos rinką.
- Pardavėjas privalo pateikti Klientui Prekes be defektų.
- Pardavėjas pagal garantiją atsako Klientui už fizinius ar teisinius to Kliento įsigytų Prekių trūkumus tiek, kiek nurodyta 2014 m. Gegužės 30 d. Įstatymo dėl vartotojų teisių ir Civilinio kodekso nuostatose.
- Siekiant išvengti abejonių, teigiama, kad nė viena šių Taisyklių nuostata neriboja Kliento teisių pagal Lenkijos Respublikos teritorijoje galiojančių įstatymų nuostatas. Esant tokio pobūdžio nuostatai, taikomos Lenkijos Respublikos teritorijoje galiojančių įstatymų nuostatos, visų pirma Civilinis kodeksas ir Vartotojų teisių įstatymas.
- Esant Prekių trūkumui, Klientas turi teisę pasinaudoti savo garantija pagal Civilinio kodekso nuostatas, pvz., Pateikdamas skundą.
- Skundo pagrindas gali būti, be kita ko, užsakyto produkto pristatymas, neteisingas užsakymo įvykdymas arba neteisingo prekių kiekio pristatymas.
- Naudodamiesi teise pateikti skundą galite užpildyti SKUNDO FORMĄ svetainėje arba parašyti skundą ir grąžinti jį kartu su reklamuojamomis Prekėmis ir, jei įmanoma, pateikti pirkimo įrodymą (kvitą ar sąskaitą faktūrą šiuo adresu: „TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, 1 F. Krygiera gatvė, 71 – 001 Ščecinas, Lenkija). Skundo formoje Klientas, be kita ko, nurodo jūsų lūkesčiai dėl Pardavėjo įsipareigojimų vykdymo būdo (pagal Civilinio kodekso 560 straipsnį).
- Pardavėjas pasilieka teisę į 14 dienų (keturiolikos darbo dienų) skundo nagrinėjimo laikotarpį nuo Prekių gavimo iš Kliento momento ir įsipareigoja informuoti Klientą apie atliktus veiksmus.
- Parduodant ne vartotojui, išskyrus Civilinio kodekso 556–576 straipsnius.
- Apie pažeidimus ar neatitikimus, susijusius su užsakymu, reikia pranešti per 2 dienas nuo siuntos su prekėmis gavimo.
- Garantija ir teisė atsisakyti sutarties netaikoma, jei Produktą paveikė išorinės kilmės mechaniniai pažeidimai. Todėl prieš atsiimdami siuntinį iš kurjerio, visada turėtumėte patikrinti, ar pakuotė nebuvo pažeista gabenant. Visų pirma atkreipkite dėmesį į ant pakuotės pritvirtintų juostų ar plombų būklę. Jei pakuotė pažeista arba plombos (juostos) sulaužytos, nepriimkite pakuotės ir kurjerio akivaizdoje paruoškite pranešimą apie žalą ir kuo skubiau susisiekite su pardavėju, kad išsiaiškintumėte klausimą. Siuntinio patikrinimas pristatant yra būtina sąlyga, kad būtų galima apsvarstyti bet kokius kliento reikalavimus dėl sugadinimo ar vagystės transportuojant.
10 straipsnis
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Atskirų šių nuostatų nuostatų pripažinimas įstatymų nustatyta tvarka negaliojančiomis ar neveiksmingomis neturi įtakos likusių nuostatų galiojimui ar veiksmingumui. Vietoj negaliojančios nuostatos bus taikoma taisyklė, artimiausia negaliojančios nuostatos tikslams ir visi šie reglamentai.
- Pardavėjas nėra atsakingas už pašto serverių, kurie tvarko Kliento el. Pašto pranešimus iš Pardavėjo Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu, administratorių blokavimą ir Pardavėjo siunčiamų el. Laiškų, kuriuos įdiegė kompiuteris, kurį naudoja vartotojas, ištrynimą ir užblokavimą. Klientas.
- Pardavėjas neatsako už operacijas, kurias atliko neįgaliotos trečiosios šalys, kurios gavo prieigą prie Kliento sąskaitos Parduotuvėje dėl to, kad Klientas prarado ar atskleidė prisijungimo vardą ar slaptažodį tokioje sąskaitoje.
- Kilus šalių ginčui, Klientas turi galimybę taikyti neteismines skundų ir žalos atlyginimo procedūras.
- Parduotuvės tinklalapyje nereglamentuojamais klausimais taikomos Lenkijos įstatymų nuostatos, visų pirma nuostatuose nurodyti aktai.